Powered By Blogger

Followers

Saturday, February 19, 2011

TANPA DISEDARI ...


sakit sangat jika merindui orang yang telah pergi... pergi utk selamanya... beban rindu yang tak tertanggung... takde siapa akan paham melainkan telah merasai kehilangan insan yang tersayang... tanpa disedari, air mate aku jth bila mengenangkan bnda tuh... hhuhhh... mmg meresap terus kt dlm nih lps bce blog kwn aku tuh.. tersentuh sgt... kali nih aku nangis susah sgt nk STOP !!! arrggghhhh.... tp kwn aku dh wt aku tenang semula... thnx alot kaq tona & e*** ... kamoo berdua dh wt saye tersenyum kembali... aku kena kuat, aku tau nih sume ujian dariNya untuk aku... aku redha....

2 comments:

  1. xmo cedey ye syg..y pergi tetap pergi..mereka da bahagie kat sane..doa jadi perantara y kite x pernah lupe mereka...aq stil akan ade ngan ko n jd sahabat y terbaek utk ko...=)

    ReplyDelete
  2. thnx alot tona, thnx sbb sllu ade gn aku... ^_^

    ReplyDelete