Powered By Blogger

Followers

Tuesday, August 23, 2011

hey hey. . .second tyme !

ape yg second tyme nye nih?? jap jap aku pikir, aku pon lupe.. huhuu
haa, second tyme equal to kali kedua tp kali kedua ape ek?? haa, jap laa, nak menaip laa nih, tak nyabaw, ade yg mkn murtabak gune straw kang.. hikhikkk...

okeh, tahun nih 2nd tyme aku berpuase dan akan menyambut kedatangan Syawal tanpa kehadirannya lagi.. kehadiran sape nih?? emm, opkos my late father.. puase tanpa abah memang rase laen, lps nih nk smbut raye pulak.. hmmm....

rindu?? jgn cakap laa.. tiap mase aku rindu dia, rindu nak panggil 'abah' lg.. tkde lg dh skg nih.. kekadang kalau dh rindu sgt2, aku nanges sepuas2 nye, pasaan uh jd lege bila aku dh lepas kn semua nye.. tp kekadang je aku nanges, tak nk cengeng selalu sbb aku tak nk buat abah sedeh kat sana..

abah, doakan adek berjaya ya, tak nak main main lagi dh pasni, nk blaja betul betul... adek doakan abah tenang kat sane...  :'(

u/p ::bersabarlah wahai hati, kuat lah untuk harungi semua ini... really miss him, luv u abah..

No comments:

Post a Comment