Powered By Blogger

Followers

Wednesday, March 2, 2011

MENCARI " AKU " YANG BARU .....

PLISS HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Semakin hari perasaan aku samakin kuat untuk ' change '....
Sedia betul ke dah aku nih??? kalau betul dah, knpe aku masih macam nih????
Perubahan memerlukan masa yang amat panjang bg aku.....
Dalam usia aku yg baru nak meningkat naik ni, aku rase makin sedar tentang kekurangan, kejahilan diri ni....
Tapi boleh ke aku ?????
Yeahh !!!!! aku yakin aku mampu & bersedia untuk semua nih.....
YA ALLAH, Kau kuatkan diriku ini untuk menempuhi hari-hari yg akan mendatang & berilah petunjukMu kepadaku..... ^_^
Aku nak berubah kepada yang lebih baik, bukan kepada yg buruk !!!!!
Berikan aku kekuatan itu..... 

Tolong ingatkan aku teman-temanku pabila diri ini tersasar....
Tolong bimbing aku teman-temanku pabila diri ini alpa dengan keindahan dunia....
Tolong ingatkan aku tentang kebesaran yang MAHA ESA....
Tolong marahi aku pabila aku lalai dengan perintahNYA....
Tolong bimbing aku menuju kejalanNYA....

Berilah aku peluang untuk memperbaiki kelemahan & kejahilan diri ini......

u/p HATI : change change change ...............

No comments:

Post a Comment