Powered By Blogger

Followers

Sunday, March 6, 2011

MENGALIR LAGI TANPA DIPINTA...



Arggghhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!! hari yang paling sedey…… senang nye air mate nih nk kuar arini… Aku rindu kau giler larh !!!  Walaupun juz dapat jumpe kau sekejap, tuh dah cukup bermakne sgt… Skype dgn kau malam tadi mmg best.. tapi knpe laa smpai kau meleleh, kau wat aku nk nanes jugak taw tak.. tapi aku tahan jer, aku tak nak nampak  down depan kau, aku nk kau tgk aku kuat, then kau boley kuat jugak macam aku…  macam kau cakap, berat sangat nak tekan END CALL uh, macam uh jugak lah aku.. sebab aku taw lepas nih memang susah laa nak skype dengan kau lagi.. dengan skype jelaa aku rase dekat dengan kau... bila aku ingat kau dengan ape yang kau cakap semalam, tak yah nak di mintak, air mate nih terus je ngalir… senang sangat nak meleleh hanya untuk insan yang bergelar SAHABAT… Thanxx sangat3 sebab dapat jugak jumpe kau tadi walaupun tak sampai 2 minit !!! Tapi sokey laa, yang penting aku dapat jumpe kau…. Aku sayangsss kau, kau sahabat aku dunia akhirat…. Kau jage diri kau kat sane, aku tak boley nak jage kau kat sane tapi aku tak perlu risaw sebab kawan2 kau ade untuk tengok-tengok kan kau kat sane… Study molek-molek, jangan naughty2 haa… ingat ape yang kau nak capai… aku  sentiasa sokong ape kau buat selagi ianya baek untuk kau…



Untuk sahabat saya kaq TONA & kaq NOLY, thanx a lot kowang… aku sayang kowang dunia akhirat…. Aku meleleh lagi malam nih, tapi kowang ade dengan aku, thanxx sangat3… kowang boley buat aku tersenyum n ketawe besar lagi… aku rase hepy sangat3 bile ade dengan kowang… aku tak nak kehilangan sahabat aku lagi… thanx sebab sentiasa ade dengan aku susa n senang…. Tak taw dah nak cakap apa lagi sebab kowang memang best sangat !!! Ingat janji kite, kite tak kan lost walau jauh mane sekalipun kite pergi, kite tak kan lupe diri, kite akan saling ingat mengingatkan antara satu dengan yang lain… friendship kite nih special taw… aku bersyukur sangat3 sebab diberikan kawan3 yang baik macam korang bedua n yang laen… sayang aku dekat kamoo semua tak kan pernah berkurang walau ape sekalipun jadi, makin bertambah ade larh.. !!!! thanx a lot my dearest fwen !!!!!

u/p HATI :: aku akan pastikan yang frenship kite semua tak kan ade TARIKH LUPUT !!!!!

No comments:

Post a Comment